A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Bildes , Tracks un TUR ieskaites rezultāti no Taurage 2009

Foto TvaiX&Co

TUR ieskaites rezultāti 4x4taurage-tourism

Taurage 2009 by Indoo&Tvaix

Widget powered by EveryTrail: GPS Geotagging

4 comments to Bildes , Tracks un TUR ieskaites rezultāti no Taurage 2009

  • Kro

    Mans rezumē:
    Sacensību formāts bija ļoti labs. Mēs braucām Tūrismu un salīdzinot ar šā gada Madonu Lietuvieši bija noorganizējuši super pasākumu, bija gan koplietošanas ceļi (bet daži punkti nebija nemaz tik vienkāši apgūstami). Lai gan tomēr bija punkti kur vienkāši bezjēgā bija jākurina uz vienu galu 30km un tad atpakaļ lai nobildētu kaut kādu pili vai koku. BET bija tiešam labs speciālais posms karjerās principā pielīdzināms jau TR1, kur tiešām varēja izpausties ar džipiem nevis parketniekiem, pseido 4×4 un volvo xc (tādi arī bija :D). Vinčas arī bija atļautas. Ļot patika ka nebija jāķēmojas ar domrakstu lasīšanu, bet tika izdalīti waypointi un paši varējām izdomāt ko un kādā secībā braukt.

    Bet bija lieta kas tiešām ļoti apbēdināja, sacensību vērtēšanas sistēma 🙁
    Mēģināšu paskaidrot: vērtējums sastāvēja no 3 daļām, kur katrai daļai bija 1/3 ipatsvara no kopējam vērtējumam
    ~par maksimālajiem 20 kontrolpunktu iegūšau varēja dabūt tikai 1/3 no kopējiem punktiem
    ~par speciālā posma karjerās iegūtajiem 10 kontorpunktiem 1/3 no kopējiem punktiem
    ~par speciālā posma 5 apļu izbruakšanu uz laiku ralijkrosa trasē 1/3 no kopējiem punktiem.
    Apbēdināja pēdējais – ralijkrosa trases vērtējums jo bija jābrauc uz laiku 5 apļi! Attiecīgi 5 minūšu brauciens spēj ietekmēt par vesalu trešdaļu kopējo punktu skaitu, jo vērtēja ar maksimālo punktu skaitu 100 punkti atrāko ekipāžu. Līdz ar to kas piemēram apzinīgi vāca punktus karjerā, kur vispār bija minimālas izredzes kādam ielas auto iegūt punktus izņemot to valkājot šņorē. Bet braukt ar džipu uz laiku trasē kur absolūti labākos laikus vienmēr uzstādīs kāds ielas auto kā subaru likās negodīgi, jo 5 minūšu brauciens varēja izšķirt visu kopvērtējumu ar 1/3 īpatsavu, neskatoties uz to ka esi godīgi 7-7.5h ņemies ap pārējiem uzdevumiem kas kopā deva tikai 2/3 no kopvērtējuma. Ceru ka sapratāt ko es domāju no manas garās penteres. Principā speciālais posms ralijkrosa trasē bija intresants un ideja apsveicama bet tam nevajadzēja tik spēcīgi ietekmēt kopvērtējumu jo tas nav vairs tad TROFI bet RALLIJ SPRINTS !!! Manā skatīja konkrētais posms bija jāvērtē ar mazāku īpatsvaru, proporcionāli pārējam vērtējumam, piemēram kā papildus bonusa punkti nevis ar 1/3 ipatsvaru par 5 minūtēm trasē.

  • Nutak necepies 🙂 Iedomājies kā mēs ar Defi tur vilkām (vispār jau es šitajā izbraucienā nepiedalījos, auklēju savu svaigi sašūto pirkstu…), kur auto svarīguma kategorijas apmēram vienādas ar TX, toties šķērsstabilizatoru ta Defim nav sen jau, riepa pārmēru liela un skujas protektors arī nav tas labākais sānslīdēs un amorti mīksti ar pagariem gājieniem… Īsāk sakot – kārtīgs offroadists visam ir gatavs, i nolikumu kārtīgi izstudēt un saprast, i dažādus jancīgus uzdevumus pildīt. Turklāt parketnieku owneri var bļaut un vaidēt par to ka bija pa dubļiem (fui) jābrauc, un vispār! Un šis vēl nav tas trakākais, ir bijuši arī posmi motokrosa trasēs, tur ir jautrāk! 😉

  • GP

    Lūk arī mūsu komandas bildes no LT posma. Paldies Fotoguru Mārtiņam Plūmem:

    http://pluume.lv/Reportazas/Taurage-2009-Lietuva/

Leave a Reply