SĀC AR VIENU - VINČOJIES VISU DIENU!

Mūs atbalsta

Seko mums

Info


Road pasākumi - pasākumi kas domāti visiem auto tipiem. SUV pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto. Offroad pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto (ar pazemināto pārnesumu vai vinču).
Quad pasākumi
- pasākumi kas domāti kvadracikliem.

Iesakām

http://www.go4speed.lv/

geocaching

Geoveikals

Atbalsti Baikāla ekspedīciju!

4x4klubs.lv

Sezona tuvojas!

Trešdienas vakarā 4×4 kluba valde sanāca kopā, lai spriestu par tuvākā un tālākā nākotnē darāmajiem darbiem. Par tuvākajā laikā plānotajiem notikumiem informēsim arī mūsu draugus un mājas lapas lasītājus.

4x4_mazsTātad šogad sezonu jau esam iesākuši ar vienu apjomīgu un daļēji eksperimentālu pasākumu “Aizbrauc tur, nezin kur”, kas notika pašā gada sākumā. Turpmākie gada plāni ir mazāk eksperimentāli, taču neapšaubāmi -tie būs aizraujoši un interesanti mūsu pasākumu apmeklētājiem! Šajā gadā turpināsim iesākto 4×4 bezceļu pasākumu rīkošanā, bet tā kā mūsu organizācijas aktīvistu interešu loks ir pietiekami plašs – būs arī jaunumi! Vairāk uzmanības pievērsīsim kvadraciklu braucējiem, sagatavojot atsevišķus kontrolpunktus un organizējot speciālus uzdevumus, paralēli 4×4 automašīnu pasākumiem. Tāpat pievērsīsim uzmanību vieglajām automašīnām, kuru braucējiem pirmo pāsākumu sagatavojām pagājušajā rudenī, pasākumā “Dublis Nr4”. Tāpat neatkāpsimies arī no iepriekš definētajiem mērķiem – zemas pasākumu izmaksas dalībniekiem, kā arī izklaide un atpūta, nevis Pasaules čempionāta cienīga savstarpēja sacensība.

Tuvākais pasākums, kura norises vietu un laiku noteiksim, tiklīdz sniegs sāks kust un parādīsies kaut kas līdzīgs pavasarim, būs paredzēts tieši vieglajām ielas automašīnām. Tas būs jau pazīstamais notikums – “PSRS ekspedīcija”, taču šoreiz pavisam jauns, pavisam svaigs un speciāli sagatavots! Sīkāka informācija par šo pasākumu tiks publicēta tuvākajā laikā.

15 comments to Sezona tuvojas!

  • PandaXY

    Ko tur daudz teikt – autiņam skate izieta, nomazgāts un izsūknēts salons, atliek tik braukt.

  • TvaiX

    Es vel ieteiktu ka bez offrouda vel arī stūrmaņu treniņš padziļināts būtu aktuāls… 🙂

  • Par sturmani nevar iemaaciities buut , par taadu ir jaapiedzimst 😉

  • Kāds, kam ir pieredze, varētu uzcept rakstu par benzīnmotora aizsardzību no ūdens. Tikko foresterim uztaisīju snorkeli, bet esmu nedaudz vīlies par svečvadu attiecībām ar slapjumu. Iespējams, ka tie ir jau puvuši un parasta nomaiņa palīdzētu, bet vienalga, būtu interesanti uzzināt, ko vēl bez gaisa ieplūdes būtu vēlams pasargāt un kā to darīt. Paldies 😉

  • Vadus var meeginaat nopuust ar speciaalu airosolu , bet cik tasir efektiigi gan nezinu

  • aa un tu vareetu rakstu uzcept par shnorkeli sbaram , tas ir ko veerts 😉

  • agnis

    Principa vācu firma wurts razo labu pushamo airosolu tieshi vadu hermetizacijai. nav personigas pieredzes uz svechvadiem (bet izmeginaju del ieteikuma ka tur palidz labi) bet esmu loti apmierinats ar to ka tiek aizsargati vadi un kontakti pie piekabes āķa štekera! Nu ir dzirdets ka piemeram jeep cherokam konkreti ar 4.0 benzina motoru dalitajam kaja tiekot pagarinata un tadejadi svechvadi un dalitajs tiek pacelti praktiski lidz haubei (dalitajs stav reali vertikali, bet zemu). Vel ir redzets (tiesa krievu tehnikai) ka at silikonu tiek noblivetas savienojuma vietas svechvadam ar pipiti un ar dalitaja vacinu, savukart dalitaja vacinsh ar dalitaja korpusu ar tiek blivets ar silikonu (Par shito labak zinas pastastit Cesu puses braucejs ar raibo Nivu! Apskatieties ligo tropy bildes kur vinsh nivu noslicinaja lidz logiem!) Vel islaicigu pelku parvareshanai labi der tas ka pa visu apakshu ir panna un gar malam ari no riteniem pa tiesho udens nevar ieshlakties (Pie virsbuves piestiprinati gumijas kameru gabali kas aizsedz valejos caurumus) Ver par hermetizaciju Artjoms izdarijas interesanti savam pajeram! Apmainija vietam generatoru un kondishku (generators tagad ir pasha augsha, bet kondishka ssuknis apaksha!) 🙂

  • Vaina iespējams slēpās tajā, ka svečvadi bija pa pusei izkratījušies no galvas tā, ka ūdens var šļākties uz svecēm virsū. Sabāzu dziļāk, tagad jāskatās kā būs.

    Sadalene un ģenerators par laimi jau ir no dzimšanas tik augstu, cik var būt.

  • agnis

    Vel palasoties krievu forumus tur viens (ari gan savai nivai) svechvadus licis ieksh caurspidigas gumijas trubinas! Karsta udeni pamercejis un tad uzmaucis uz sveces pipites vienu galu un otru uz sadalitaja. svechvads paliek ieksha noslegts! 🙂 Nu7 tavam gan tadam darbibam visticamak tur vietas parmaz! 🙂

  • Vanags

    veči – tas viss ir skaisti un der mašīnām, kam motors atrodas vertikāli. Subaru cilindru galvas atrodas lejā pie riteņiem, maigi izsakoties. To, ka virsū uzšļakstās ūdens, normāli svečvadi pārcietīs. Pie kam, svečvadu gali jau nosedz kanālu, kurā atrodas svece. Aizdedzes spole atrodas pašā motora augša kopā ar ģeneratoru, tā kā to aizliet tik viegli nevar. Visa problēma jau sākas tad, kad galvas tiek iemērktas ūdenī, un tam dziļu ūdeni nevajag. Tā kā aerosols ir tikai acu apmāns 🙂 Es ieteiktu – nebraukt ūdenī. Vēl – samērcējot sveces, smuki var izsist aizdedzes spoli (ap 80Ls orig. det.) Ne velti Forim gaisa ņemšanas vieta ir pie luktura – salīdzinoši augstā vietā.

  • Ieteikums nebraukt ūdenī nekam neder 😀

    Tā kā sveces kanālā, pēc tam kad tur ir iebāzts svečvads, gaisa paliek praktiski necik, būs jāpamēģina svečvadus ar hermētiķi pielīmēt pie galvas vāka. Ja gaiss tur tomēr būs par daudz, varētu rasties problēmas ar spiedienu, kad tas uzkarst (kurš gan sliktākajā gadījumā tikai izspiedīs hermētiķi) un problēmas ar kondensātu, kurš netiks ventilēts.

    Pēc ceturtdien Kalnciemā pieredzētā “ūdens pāri haubei” manuprāt spoles izsišanas tests bij gana labs. Beigās gan likās ka virzuļus motorā vairs kustina tikai tur ieviesušās zivis, bet izbraucot no jūras un 5 min pažāvējot tukšgaitā viss ir atkal ok.

  • Peeteri tev laiks pirkt nopietnaaku aparaatu 😉

  • OK, distancējoties no benzīnmotora un svecēm, ko tie, kas mēdz iegremdēties līdz logiem, dara ar ģeneratoru?

  • Vanags

    man Pajero generators bija pacelts augšā pie kapota. Īslaicīgi peldot pazuda lādēšana, bet pēc tam parādījās. Tā gan darīja VW ģenerators. Originālais Mitsu izbeidzās pie katra kārtīga ūdens daudzuma 🙂 Bet taa labi paliidzēja Rimi maiss, kurā ietin ģeneratoru! 🙂

  • agnis

    Peter… tev laiks iegadatie citas klases auto! 🙂

Leave a Reply