SĀC AR VIENU - VINČOJIES VISU DIENU!

Mūs atbalsta

Seko mums

Info


Road pasākumi - pasākumi kas domāti visiem auto tipiem. SUV pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto. Offroad pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto (ar pazemināto pārnesumu vai vinču).
Quad pasākumi
- pasākumi kas domāti kvadracikliem.

Iesakām

http://www.go4speed.lv/

geocaching

Geoveikals

Atbalsti Baikāla ekspedīciju!

4x4klubs.lv

Pavasaris 2010 – 4×4 kluba komandas atskaite (foto+track)

Tiklīdz tika pasludināts, ka Arnis Namajuns rīko savu kārtējo ekspedīciju, arī 4×4 kluba komanda sarosījās un pieteica savu dalību. Komandas sastāvs jau stabils un pārbaudīts – Egīls un Koko (Mazda B2500), Artjoms un Co (Mitsu Pajero), Vanags, Krinkels un Osiic (Opel Monterey).
Jau sākumā nospriežam, ka brauksim sava prieka, nevis rezultāta pēc. Tūlīt pēc dalībnieku sapulces lecam mašīnās, un sākam braukt, apzināti izlaižot pirmos kontrolpunktus, lai nevajadzētu braukt barā ar citiem dalībniekiem. Braucām un vizinājāmies diezgan lēni, izbaudot dabas skatus un sliktos ceļa apstākļus. Trase veda no Jaunmārupes, virzienā uz Tīreļiem un tālāk uz Dobeli, pēc tam noslēdzoties Remtes pagastā. Tā kā lēni un mierīgi braucām pa trases smagākajām daļām, jau pirmajā dienā dažādus sīkus defektus parādīja tehnika, taču nekas būtisks netika salauzts un gandrīz mierīgā garā noslēdzām pirmo pasākuma dienu. Apspriedām dienas piedzīvojumus, nodevām dokumentāciju un vēl pirms vakariņām paspējām izmazgāt piedzītos radiatorus, kā arī Monterejam samainīt nolūzušo amortizatora skrūvi.
Pēc iekārtošanās Smuku muižas viesnīcā, karsta duša un siltas vakariņas bija īsti laikā. Tālāk atradām karstu pirti, kuras pakalpojumus labprāt izmantojām, un tad caur bāru devāmies pie miera. Tiesa, naktsmieru nedeva daži komandas biedri, kuri pamatā laiku bija vadījuši bārā, bet tas tikai piedeva kārtīgu jautrības devu pirmās dienas noslēgumam.
Otrās dienas rīts izskatījās cerīgs – silts un saulains. Modāmies ar patīkamu sajūtu – šodien brauciens turpināsies Zvārdes poligona virzienā. Otrās dienas galvenais uzdevums bija orientēšanās zona, kuras vidū katram savā minūtē bija jāierodas izbraukt ātruma aplis karjerā. Braucienu uzsākām ar nelielām izmaiņām stūrmaņu pienākumos – pirmās dienas vadošo lomu Mazda nodod Opelim un ceļš var sākties. Atrodam pirmo kontrolpunktu, pie kura ievērojam, ka Mazda ir palikusi bez vienas pusass gumijas. Remonts lauka apstākļos – un turpinām ceļu. Pie nākamā kontrolpunkta Opelim atsaka Ķegums un paliekam bez lādēšanas. Tāpat ievērojam, ka Mazda pamazām tuvojas zemei un paliek ar vien zemāka. Tā kā pilnā tehniskā kārtībā paliek tikai trešā daļa komandas, pieņemam lēmumu lēnā garā braukt uz karjeru, lai paskatītos kā brauc citi un pēc tam varētu finišēt. Caur nezināmas izcelsmes ciema veikalu ierodamies karjerā. Tā kā trase izskatās gana interesanta, Mitsu un Opelis dodas trasē, uzrādot pilnīgi identiskus laikus. Pēc karjera veikšanas, Opelim atkal parādās lādēšana un optimisma pilni dodamies vākt kontrolpunktus, taču Ķeguma darbība nav stabila un saprotam, ka šoreiz nav lemts savākt vēl kādu punktu. Tajā pat laikā Mitsu ekipāža aizbrauc palīgā Fj Cruiserim no standartauto klases un pa ceļam ievāc vēl dažus kontrolpunktus.
Ar nelielām orientēšanās problēmām tiekam ārā no Zvārdes un dodamies caur Saldu uz finiša vietu Smuku muižā.
Pasākums bija izdevies un ļoti patīkams. Ceļi izvēlēti interesanti un dažādi, kas ļāva pārbaudīt gan savas, gan tehnikas spējas. Organizācija, nakšņošana un ēdināšana – kā vienmēr labā līmenī. Vēlam veiksmi organizatoriem un gaidām nākamo pasākumu!

4x4kluba komnda ,Pavasaris 2010


Map your trip with EveryTrail

2 comments to Pavasaris 2010 – 4×4 kluba komandas atskaite (foto+track)

Leave a Reply