A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Mediju Rallijs Latvija 2010

Nedēļas nogalē tika aizvadīts Latvijas rallija čempionāta pēdējais posms – Latvija 2010, kura ietvaros notika arī Mediju rallijs žurnālistiem. Pasākuma galevanais mēŗķis bija iepazīstināt žurnālistus ar ralliju no sportistu skatu punkta, kā arī piedāvāt aizraujošu izklaidi visas dienas garumā, kas noslēdzās sestdienas pievakarē ar pirmo Rallija Latvija ātrumposmu Jūrmalā.

Dalību Mediju rallijā bija pieteikušas 11 komandas – Rīgas Viļņi, Otkrito, Kas Jauns, Pastaiga, LNT, TVNET, LNT autoziņas, Plēsums, Rekurzeme, Go4speed un Easyget. Dalībniekiem bija jāveic organizatoru sagatavota trase pēc regularitātes principa, divas reizes jānobrauc neliels ātrumposms un jāfinišē uz rallija estakādes Jūrmalā, tieši pirms sportistu starta.

Dienas beigās tika noskaidrots, ka pirmās trīs vietas ir ieguvuši:

1. Easyget.lv; 2. LNT autoziņas; 3. Pastaiga.

Go4speed/4x4klubs komanda ierindojās 5. vietā.

Go4speed / 4x4klubs komandas atskaite.

Jau 7:30 no rīta sākās dalībnieku reģistrācija, kuru vēlāk papildināja sapulce ar konkrētiem norādījumiem un paskaidrojumiem par sacīkstē darāmo. Tā kā reģistrējāmies laikus, līdz sapulces sākumam paspējām sarēķiņāt ideālos laikus regularitātes braucienam un iepazīties ar organizatora doto pasākuma dokumentāciju. Sapratām, ka būs jābrauc nedaudz saīsināta rallijsprinta ROAD grupas distance, kas pasākumam piešķira krietnu devu nopietnības un svarīguma. Pēc dalībnieku sapulces brīvā pārbrauciena režīmā bija jānokļūst līdz starta vietai Jūrmalā pie Līvu akvaparka, kur startam jau gatavojās rallijsprinta ROAD ieskaites ekipāžas. Gaidot savu starta minūti, sapratām, ka esam pamatīgi kļūdījušies aprēķinos un, braucot pēc šādiem laikiem, finišu sasniegsim tikai tad, kad tur jau plosīsies sporta mašīnas. Par savu glābēju izvēlējāmies kādreizējo cīņu biedru no iAuto rallija kausa laikiem Uģi Reņģi, ar kura palīdzību sapratām problēmas cēloni un paspējām vismaz aptuveni sarēķināt pareizos laikus.

Kad pulkstenis blakus starta tiesnesim parādīja mūsu starta minūti, sataisījām svarīgas sejas un ripojām pāri starta estakādei, pirms tam saņemot norādījums braukt pāri lēnām, lai nesagāžas. Vai tiešām mūsu “rallija” džips izskatījās tik bīstams? Taču tas ir sīkums un sākām lasīt leģendu, lai pārbrauciena režīmā nonāktu uz pirmo ātrumposmu. Pārliecība par saviem spēkiem zuda aptuveni pie otrā orientiera, jo nevarējām saprast hronometra darbības pamatprincipus, kas savukārt otrajā plānā atvirzīja gan leģendas lasīšanu, gan odometra rādījumus. Lai nu kā, iekļāvāmies laika normā un ieradāmies uz pirmā ātrumposma jeb veiklības brauciena startu. Organizatori bija sagatavojuši apli Drošas braukšanas skolas poligonā ar visiem tiesnešiem, elektronisku starta iekārtu un citām jaukām lietām, kas arī mediju komandām ļāva kaut nedaudz sajusties kā rallistiem. Ņemot vērā mūsu auto regulējumus un atbilsību asfalta ātrumposmam, “sēdinājām” un “dzēsāmies” ar pilnu atdevi, bet uzstādījām vidēji labu laiku, kas pašus iepriecināja. Tālāk pārbrauiciena režīmā nonācām uz regularitātes brauciena starta, kur mūs atakal sagaidīja tiesneši ar lielu pulksteni un starta iekārtu. Un šeit sākās vislielākā jautrība – mūsu kompetentie aprēķini bija jāliek lietā. Bijām paspējuši sarēķināt ideālos laikus starp atsevišķiem orientieriem, taču pietrūka kopskata, lai saprastu vai braucam savā ideālajā minūtē attiecībā pret kopējo laika normu. Tā nu ņēmām talkā tādas metodes kā koku zaru augšanas virziens, gaisa mitrums, saules stāvoklis virs horizonta un sūnu šķirnes ceļa malā, lai kaut aptuveni iekļautos vēlamajā laikā. Distance bija 100 kilometru gara, bet mūsu arsenālā esošie laika aprēķināšanas instrumenti ierobežoti, tomēr  ar personīgo izjūtu palīdzību un dažām kļūdām nonācām finišā, kur mūs atkal sagaidīja jau veinreiz brauktais veiklības brauciens. Šajā reizē savu apļa laiku uzlabojām par nepilnām 5 sekundēm un ierindojāmies otrajā vietā starp pieciem startējušajiem džipiem. Protams, veiglo auto rezultātus mums neizdevās pārspēt. Tālāk uz finišu devāmies jau visi kopā, lai ar Paula Timrota komentāriem skatītāju acu priekšā noslēgtu mūsu dienas piedzīvojumu.

Pasākums, mūsu skatījumā, bija lielisks un tiešām sniedza ieskatu rallija iekšpusē, atgādinot, ka rallijs nav tikai ātrumposmi, kā pieņemts domāt šodien, bet ir arī precīza braukšana, kā tas bija senāk.

Go4speed komandas vārdā sakām lielu paldies visiem dalībniekiem par sastādīto konkurenci, kā arī organizatoriem par ļoti labi noorganizētu vērtīgu un patīkamu pasākumu.

Bildes no rallija Latvija 2010: http://www.go4speed.lv

Bildes no pasākuma:

1 comment to Mediju Rallijs Latvija 2010

  • PandaXY

    Patiess gandarījums, ka 4×4 kluba dalībnieki veic aktivitātes arī ārpus kluba ietvariem. Sveicam ar salīdzinoši rezultatīvu iznākumu!!!

Leave a Reply