A sample text widget

Etiam pulvinar consectetur dolor sed malesuada. Ut convallis euismod dolor nec pretium. Nunc ut tristique massa.

Nam sodales mi vitae dolor ullamcorper et vulputate enim accumsan. Morbi orci magna, tincidunt vitae molestie nec, molestie at mi. Nulla nulla lorem, suscipit in posuere in, interdum non magna.

Vai parketa džipu dīdītājiem būtu intrese piedalīties 4x4kluba rīkotajos pasākumos?

[poll id=”14″]

28 comments to Vai parketa džipu dīdītājiem būtu intrese piedalīties 4x4kluba rīkotajos pasākumos?

  • Fishka

    Visu laiku bija interesanti kas sauc par “parketa” žipiem – bez pazeminatiem vai bez ramja, vai bez dubļu riepam?

  • PandaXY

    parastie 4×4 auto, ar normālām ziemas vai M+S riepām, kā piemēram Fiat, hondas, subaru, quaskai, jimy, bmw x3;x5, MB ML serijas, audi Q7 u.t.t. Par to vajag vēl apspriesties, izejot cauri , kaut vai ss.lv, pēc iespējas vairākiem modeļiem.
    Bet piemēram audi quatro, vw bora 4×4 , nevarēsim garantēt kad kaut ko nenorauj, tie ir nedaudz par zemu (klirens mazs), kā arī protams var nedaudz apskadēt jebkuru, nenotiks jau braukšana tikai pa asfaltu.

  • Fishka

    Manuprāt jebkurš 4×4 auto uz m+s riepam bez vinčas

  • PandaXY

    Audi Q5, Audi Q7, Audi Quattro.
    BMW X3, BMW X5, BMW X6.
    Chevrolet 4×4,
    Chrysler 4×4,
    Citroen Berlingo 4×4,
    Daihatsu Feroza, Daihatsu Rocky,
    Fiat Panda, Fiat Sedici
    Ford Fusion. Ford Maverick,
    Honda Cr-v, Honda FR-V, Honda Hr-v
    Hyundai Galloper, Hyundai Santa FE, Hyundai Tucson
    Infiniti 4×4,
    Isuzu Rodeo, Isuzu Trooper
    Jeep Cherokee, Jeep CJ7, Jeep Commander, Jeep Grand Cherokee, Jeep Renegade, Jeep Wrangler
    Kia Sorento, Kia Sportage
    Land Rover Freelander
    Lexus 4×4,
    Lincoln Navigator,
    Mercedes ML klase,
    Mitsubishi Outlander
    Nissan Qashqai, Nissan Terrano, Nissan X-Trail, Nissan Patrol
    Opel Frontera
    Peugeot 4007, Peugeot Partner 4×4
    Porsche Cayenne
    Renault Kango 4×4, Renault Scenic
    Rover Range Rover
    Skoda Yeti
    SsangYong Actyon, SsangYong Musso
    Subaru Forester
    Suzuki 4×4
    Toyota 4×4
    Volkswagen 4×4
    Volvo 4×4
    VAZ 4×4
    UAZ.

    Ja no katras markas būtu pa vienam, tad tas būtu visidiālākais pirmsākums 4×4 auto entuziastu saliedēšanas pasākums.

  • Gatis

    Saraksts jau Tev labs sanācis, bet laikam jau var vienkāršāk to visu formulēt…
    Jebkurš 4×4 auto, kas nav sagatavots bezceļam!
    Laipni lūgti visi, kas vēlas pārbaudīt uz ko ir spējīga- 4×4, AWD, Synhro, Qattro, 4matic, X vai cita veida pilnpiedziņa!

  • PandaXY

    Es vienmēr esu bijis par to lai nebūtu nekādas dalīšanas (sagatavotas, nesagatavotas, ar – bez vinčas, dubļu riepas u.t.t.). Jo šajā gadījumā arī var sākt dalīt, kaut vai klirensa augstums (nu neizbrauks normāli quatra, kur piemēram landkruizers). Kā arī ja piemēram man ir viņča (kaut vai spēļmantiņa), man būs lielākas iespējas kuriem tā nav.
    Un visbeidzot, es tik un tā palieku pie sava, ka nekādas dalīšanas nav VAJADZĪGAS,jādomā kā izdarīt lai visiem 4×4 būtu jautri un patīkami pavadīt savu brīvo laiku, jo visus vieno viens – 4×4 un dubļu smarža.

  • Diemzeel bez daliishanas neiztikt , jaadala ir jo preteejaa gadijumaa buus vien ciks …

  • Fishka

    Es domāju ka mazaiem offroad jābut dubļu riepam 32″ bet bez vinčas. Lieliem lielāki ripuli un vinčas. Visi parejie 4×4 (parket) offroad.

  • Fishka

    Drusku ne tā ka agstāk bet ta: Es domāju ka mazaiem offroad jābut dubļu riepam 32″ bet bez vinčas. Lieliem lielāki ripuli un vinčas. Visi parejie 4×4 (parket) offroad.

  • Hmmm principaa jau jaanodefinee tikai kas ir mazie un kas ir parkets un tad jau lielie ir visi paareejie 😉 liekas taads daliijums kaa bija Liigo bija godiigs , protams mazie var braukt pie lieliem , bet ne otradi. Un parkets ir pavisam atsevishka klase ar savu trasi utt

  • PandaXY

    Varbūt vienreiz uztaisīt vienu kopīgu pasākumu visiem 4×4, bez dalīšanas, kā tas bija kluba pirmsākumos? tikai nezinu kāda iemesla pēc tika vēlāk sadalīts pa klasēm, manuprāt tas ir tas pats ka lielais bračka negrib pīties ar mazo, kā savulaik ejot piemēram uz skolu, lielie negrib iet ar mazajiem. Kā arī ir pietiekami daudz citu pasākumu, kur var ķert to lielo sacensību garu (mazozoli, 4x4lv).
    un ar to punktu skaitīšanu līdz vēlai naktij arī vajag domāt ko citu, tas č…ē prātu gan organizatoriem gan dalībniekiem.

  • Ja grib braukt visi kopaa tad jaariiko vienkaarshi paarbraucieni , Artuur karogs tavaas rokaas uz preikshu 😉

  • Fishka

    +1 Priekš kām tad taisit competition? Cilvēki mož garāžā zem mašīnas guļ visu ziemu lai pierādīt sev un pārejem ka viņam ir taisnākas rokas un lielākas smadzenes, un viņam nav interesanti braukāt ar stock auto. Un nu ne būs interesanti UAZam braukāt kopā ar quattro. Tapat quattro īpašniekām nav jēgas sacensties ar Uazu. Bet “ne līdz velām vakarām” – tad expedicion palīdzes, bet tapat tūr mazos vajadzes vizināt uz šļaukas. Bet pastaigat tūrot viens otru aiz rociņu var arī seņojot.

  • PandaXY

    Īsumā viss skaidrs, trijatā pie skaidrības netiksim, ja tikšu līdz sapulcei, tad arī tur izklāštīšu savas domas un ieceres, bet par to ka uztici kluba karogu paldies, katram savs laiks.

  • Dalīšana diemžēl ir vajadzīga, pretējā gadījumā visiem pazudīs interese, jo vienam būs pa vieglu, otram pa smagu.

  • Agnis

    Dalīšana vienmēr ir bijusi smaga tēma. Manuprāt dalījums TR1, TR2, un TR3 klasēs ir tuvu optimālajam. Tik parketniekus tiešām jādala tomēr atsevišķi, bet paturot iespēju drosmīgiem un pārliecinātiem par sevi un savu tehniku braukt arī augstākas tehniskās sagatavotības klasē. Nu un OPEN klases braucamos un citus pāšbūvētos brīnumus zem TR3. Vēl manuprāt diezgan jūtīga tēma ir auto ar VIŅČU vai auto bez VIŅČAS. Bez viņčas braucēji parasti vairāk piedomā kur un kā braukt tādējādi zaudējot laiku. Turpretī tie kam viņča cērtas iekšā cik iet un pēctam velkas laukā nemaz nefunktierējot kā izbraukt pašam. Manuprāt būtu vērts atkārtot mēģinājumu sarīkot pasākumu BEZ viņčām. Tas tomēr liktu vairāk piedomāt pie braukšanas un saliedētu dalībniekus jo varētu paļauties tikai viens uz otru iestiegot. Nu protams ja sudi smeļās mutē tad protams var un vajag raut plombi no viņčas nost un vilkties laukā, bet galā skaitot rezultātus par to pienāktos soda punkti. nu bet tas tik tādi mani piektdienas vakara prātojumi.

  • Agni nejauksim te iekshaa tagad sporta klases , mums nav SPORTS!!! Un protams ka parketnieki ja grib var braukt augstaakaa klasee tapat kaa mazaas klases brauceeji var braukt lielajaa klasee.

  • Agnis

    Nav runa par sporta klasi, ir runa par kriterijiem… par riepam un sagatavotibas pakapi. Nav isti godigi likt uz viena plauktina teiksim standarta Gklases mersiti ar dublu riepam, elektrisko vinchu pret teiksim sabuveto oranzo monstru ar hidraulisko vinchu.

  • Bet mums nav sports un liidz ar to ….

  • melnais marca

    Nevaru saprast ko jus te kasaties.Man katrs pasakums ir apmierinajis.domaju,ka jadara vienkarsak.Lai butu jautrak paraleli kartejam pasakumam Arturs riko parketnieku pasakumu,jo kaspars pareizi saka mums nav sports.kas grib sasniekt rezultatus, japiedalas cempionata.

  • wert

    cik jus varat nemties, dzive tak ir skaista, mes tak braucam atpusties, parunaties viens ar otru, nevis sacensties par kkadam vietam, nu protams ka mazs azarts pastav pacinities par 1 vietu, bet to es uzskatu japierada sporta 🙂

  • melnais marca

    WERT mes jau esam divi vienādi domājoši,kurš vēl mūsu domām piekrīt?

  • Tieshi taa , braucam atpuusties … lielie un mazie miicaas pa bezceliem un parketam paraleels pasaakuma pa meza celiniem ar pelkiiteem utt.

  • melnais marca

    Protam un vakarā kopējs tusiņš.
    Nekā parasti lielākā daļa nesagaida beigas

  • Vanags

    es lasu un nesaprotu – kaapeec ir jaaizgudro jauns velosipeeds??? Artūr – esi uzņēmīgs, nāc ar savu ideju un gatavo pasākumu! No tā, ka Tu gaidīsi sapulci, lai kaut ko izklāstītu, nekas nemainīsies! Nav jēgas dzīt luni par iespējamām klasēm. Dalījumam ir jābūt tikai tāpēc, lai būtu atbilstošas grūtības brauciens gan Melnajam Marcam, gan čaļiem ar “sēdinātu” Patrol. Mūsu dalījuma shēma paliek spēkā un nemainās – līdz 33 un virs 33 collām (tā kā Līgo šogad). Te jau cilvēki pareizi saka – paralēli Tu vari uzriktēt braucienu “parketniekiem”, kurus vislabāk nodefinēja Gatis – Jebkurš 4×4 auto, kas nav sagatavots bezceļam. VISS! 🙂

  • melnais marca

    Artur,tev pat ir pieskirts karogs pasakuma rikosanai parketniekiem.
    Intresanti bus tev un parejiem braucejiem

  • PandaXY

    mārča, kas man varēs būt interesants, ja esmu palicis pēdējais parketnieks klubā!!!! Gan jau būs labi.

  • PandaXY

    Kā man viss sāk patikt, ka joprojām mūsu vidū ir cilvēki, kuri atsakās no saviem vārdiem (sports, karogi u.t.t). Puiši, tas nav labi. Jautājums joprojām paliek atklāts “Būt vai nebūt”.

Leave a Reply