SĀC AR VIENU - VINČOJIES VISU DIENU!

Mūs atbalsta

Seko mums

Info


Road pasākumi - pasākumi kas domāti visiem auto tipiem. SUV pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto. Offroad pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto (ar pazemināto pārnesumu vai vinču).
Quad pasākumi
- pasākumi kas domāti kvadracikliem.

Iesakām

http://www.go4speed.lv/

geocaching

Geoveikals

Atbalsti Baikāla ekspedīciju!

4x4klubs.lv

Latvieši dodas iekarot „MAGAM Trophy 2012”

Daudzas Trofi-reidu sporta ekipāžas šo – 2012. gada sezonu jau ir saplānojušas, daži apmeklēs nu jau leģendāro Trofi reidu ‘’Ladoga’’, kas gan diemžēl, vai varbūt par laimi, ir kļuvis par apmeklētu tūrisma pasākumu. Citi plāno piedalīties Igaunijas Trofi-reidu čempionātā, paralēli Latvijas čempionātam. Vēl ir daudz citu interesantu pasākumu, gan Krievijā, Ukrainā, gan Austrumeiropā kopumā, kurus būtu vērts apmeklēt kā skatītājam, vai vēl labāk kā dalībniekam. Bet 2012. gada sezonu atklās Latvijas Trofi-reidu desants Polijā! Sešas ekipāžas dosies uz Polijas lielāko 4×4 pasākumu MAGAM Trophy 2012. Kā paši Poļi saka, tas ir interesantākais uz lielākais 4×4 pasākums Polijā.

Uz Poliju dosies:

TR3 klases pārstāvji:

Vilnis Zeiza/Aigars Zeiza Auto: Pašbūvēts alumīnija rāmis, Nissan Patrol dzinējs, Laplander tilti

Edvīns Vansovičs/Artūrs Melnis Auto: Pašbūvēts metāla rāmis, Toyota LC70 dzinējs, Laplander tilti

 

OPEN klases pārstāvji:

Arnis Namajuns/Mārtiņs Seržants Auto: Suzuki Jimny, Suzuki Vitara 2.5 V6, Mercedes G tilti

Ints Freibergs/ Aldis Beķeris Auto: Mercedes G, 2.5 Tdi 300 Zs!

Armands Apsītis/Agnis Asmis Auto: Nissan Patrol, Mercedes G tilti

Nikolajs Boicovs/Nils Bernans Auto: Samurai, 1.9 Tdi, Mehāniskā vinča.

Vēlos pieminēt, ka Latvieši sev un Poļiem ir sagādājuši pārsteigumu. Visi (izņemot Zeizu) savas mašīnas ir speciāli sagatavojuši Polijas gonkai. Piemēram – Freibergs no sava 2.5 dīzeļa ir ‘’izspiedis’’ 300 Zs un uzstādījis AMG automātisko kārbu. Armands ir vēl vairāk atvieglojis auto. Namajuns 100 Zs motora vietā ir ielicis 170 Zs motoru un uzbūvējis divmotoru elektrisko vinču (ļoti ātru), kā arī uzstādījis 37 collu Bogger riepas! Boicovs uzstādījis 35 collu Simex riepas.

 

Sacensības notiks ļoti kalnainā apvidū un Latvijas ekipāžām tas būs kas jauns. Būs jāpārvar dažādi slīpumi, kas būs krietni vairāk kā pierastie 45 grādi. Šā iemesla dēļ mašīnas Poļiem ir platas un zemas. Interesanti, ka Eiropas lielajās sacensībās, nav noteiktu Tehnisko noteikumu. Riepu ierobežojumi nav, motori, tilti, transmisijas bez ierobežojumiem. Galvenais kāda vinča. Ja mehāniskā vai hidrauliskā – Tad lielā (Extreeme) klase, ja elektriskā – tad mazā (Adventure) klase. Visas Latvijas ekipāžas piedalīsies Extreeme klasē, izņemot Arni Namajunu, viņš brauks Adventure klasē.

 

Šobrīd uz sacensībām pieteikušās:

Extreeme – 45 dalībnieki

Adventure – 15 dalībnieki.

Vēl piedalās ciemiņi no Vācijas un Zviedrijas.

Sacensības norises laiks 01.05.2012 – 05.05.2012

Formāts – braukšana pa ierobežotu trasi un kontrolpunktiem GPS, kā arī leģenda.

Klases – Adventure un Extreme

Dalības maksa 800 Eur.

Vairāk www.magamtrophy.pl

Teksts: Arnis Namajuns

Leave a Reply