SĀC AR VIENU - VINČOJIES VISU DIENU!

Mūs atbalsta

Seko mums

Info


Road pasākumi - pasākumi kas domāti visiem auto tipiem. SUV pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto. Offroad pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto (ar pazemināto pārnesumu vai vinču).
Quad pasākumi
- pasākumi kas domāti kvadracikliem.

Iesakām

http://www.go4speed.lv/

geocaching

Geoveikals

Atbalsti Baikāla ekspedīciju!

4x4klubs.lv

Startē ekspedīcija „ARCTIC CHALLENGE 2012” uz Kolas pussalu

Sveiks,

Ekspedīcija uz ciematu Krasnoshelje, kuru nav sasniegusi neviena riteņtehnika, sāksies pēc dažām dienām.
Pielikumā bildes no cilvēkiem, kas tur bijuši kājām vai ar kāpurķēdniekiem.
šeit info, kuru var pārpublicēt:

01. augustā startē ekspedīcija „ARCTIC CHALLENGE 2012” uz Kolas pussalu.

SEKOJIET MUMS TIEŠSAISTĒ
links uz tiešsaistes lapu – http://share.findmespot.com/shared/faces/viewspots.jsp?glId=0sXW2HgSe4jV3AVKxGJLnmzg6u8e2WPz9

Pēc pusgada aktīvas gatavošanās ir pienāci tas brīdis, kad no Latvijas 10 kvadraciklu braucēji centīsies sasniegt ciematu Krasnoshelje pašos Krievijas ziemeļos, kas atrodas tieši pa vidu Kolas pussalai. Zīmīgi ir tas, ka šim ciematam, kur dzīvo 600 iedzīvotāju nav sauszemes ceļu ar pārējo civilizāciju. Transports un loģistika tiek nodrošināta ar helikopteru reizi nedēļā. Ziemā darbojas ‘’zimniks’’ pa kuru ar traktoriem un kāpurķēdniekiem tiek nogādātas lielgabarīta kravas. Vasaras laikā līdz Krasnoshelje riteņtehnika netiek. Arī kāpurķēdnieki apstājas pusceļā līdz ciematam, kuru aptver nepārvarami purvi.
Latvijas bezceļu braucēji ir slaveni gan Austrumeiropā, gan Krievijā ar savu azartiskumu un trakajām idejām. Arī par šo projektu vietējie (Krievu) bezceļu braucēji izsakās tā: ‘’Projekts, protams, ir interesants, nezinām vai Jums izdosies, drīzāk jau, ka nē…’’
Tieši šāda attieksme mums pamudināja to izdarīt, ja tas būtu viegli izdarāms, iespējams mēs to nedarītu.


Bezceļu Tehnika:
Yamaha Grizzly 700 – 5 vienības
CAN AM Outlander 800 – 3 vienības
Kawasaki Brute Force 750 – 1 vienība
ARTIC CAT 750 – 1 vienība

Visi kvadracikli ir aprīkoti ar lielām bezceļu riepām (no 27-30 collas)
Lielākai daļai kvadraciklu uzstādītas Gorillas pastiprinātās pusasis
Pilna kvadraciklu aizsardzība no apakšas pret akmeņu triecieniem
Speciālas kvadraciklu bezceļu piekabes – 6 vienības.

Kvadraciklu bezceļu piekabes spēlē galveno lomu šajā ekspedīcijā, jo katrs kvadracikls sev līdzi vedīs 100 l degvielas. Šādu daudzumu degvielas nav iespējams vest tikai ar kvadraciklu, jo vēl jāved līdzi – teltis, guļammaisi, ēdiens, drēbes, instrumenti, rezerves daļas.

Maršruts.

Dalībnieki 1 augustā startē no Rīgas ar divām automašīnām un piekabēm. 48 stundās dalībnieki veic 1500 km caur Latviju – Igauniju – Somiju – Krieviju līdz nonāks vietā, kur beidzas ceļi – ciemats Oktabirskij netālu no pilsētas Kirovskas.
Tur dalībnieki atpūšas un kārto kvadraciklus un piekabes ekspedīcijai. Paredzēts, ka trijās dienās ekspedīcija veic maršrutu 200-250 km garumā caur purviem un tundrai līdz ciematam Krasnoshelje. Tur dalībniekus gaida atpūta, pirts un ekskursija. Kā arī tiek uzpildīta provīzija vietējā veikaliņā un maizes ceptuvē. Jau laicīgi mēs (organizatori) esam sarūpējuši, ka ar helikopteru tiek piegādāta degvielas muca uz šo ciematu. 200 l degvielas izmaksāja 500 Ls – 2.5 Ls/litrā! Šie liekie 20l uz motocikla noderēs atpakaļ ceļā lai izmestu līkumu pa Keivu augstieni.
Ceļš atpakaļ aizņems 3 vai 4 dienas, jo maršruts ir nedaudz atšķirīgs kā braucot uz Krasnoshelje. Viss atkarīgs no kvadraciklu apetītes bezceļu apstākļos. Ja tas būs liels, galvenais mērķis būs sasniegt bāzi, kur stāv automašīnas. Ja tas būs mazāks nekā plānots, būs iespēja pavizināties pa skaisto Keivu augstieni.
Kopā ekspedīcija plānota uz 7 dienām un paredzēts nobraukt 400-500 km.

Gaidāmie šķēršļi:

Purvi, kuri būs ļoti daudz, mūs nebaida tik daudz kā upes. Ja intensīvi līst, vai ir slapja vasara, tad līmenis upēs ir diezgan augsts no 0.5m – 1.5m. Visu sarežģī straume, tā upes pārvarēšanu padara gandrīz neiespējamu. Ir dažādi paņēmieni, kurus mēs jau izmeiģinājām 2010 gadā, kad šķērsojām Kolas pussalu no dienvidiem līdz ziemeļiem. Dziļāko upju šķērsošanai būvējām plostu, straujo – sējām striķi un peldinājām kvadraciklus pāri. Cerams, ka šoreiz māte daba mūs pažēlos un upes būs viegli pārvaramas – kvadraciklam tas ir ap 1 metru dziļas.
Purvos lielākā bīstamība ir trāpīt akacī vai vecās GTS (kāpurķēžtehnika) risēs. Tad kolēģu palīdzība būs nepieciešama. Purvi grūtības varētu sagādāt kvadracikliem kuri vilks piekabes.
Jebkurā gadījumā bezceļs sāksies no bāzes vietas un beigsies, kad atgriezīsimies. Tāpēc pārsteigumu būs daudz.

Leave a Reply