SĀC AR VIENU - VINČOJIES VISU DIENU!

Mūs atbalsta

Seko mums

Info


Road pasākumi - pasākumi kas domāti visiem auto tipiem. SUV pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto. Offroad pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto (ar pazemināto pārnesumu vai vinču).
Quad pasākumi
- pasākumi kas domāti kvadracikliem.

Iesakām

http://www.go4speed.lv/

geocaching

Geoveikals

Atbalsti Baikāla ekspedīciju!

4x4klubs.lv

Projekts Buhanka, УАЗ 37419 – Līdz 5:00 rītā (Nr.3)

Pa iepriekšējo nedēļu/tās nogali atkal daudz kas sadarīts. Jāmēģina fiksēt fakti.

Darbojāmies gan piektdienas vakarā, gan sestdien. Piektdien tādi sīkāki darbiņi. Remo pieķēries paaugstinājumu izveidei, lai piepaceltu nedaudz UAZa priekšējo daļu un varētu mēs vieglāk tikt klāt motoram un dažām vietām no apakšas. Piektdien vairāk nodarbojāmies ar dažādiem bodyworks uzdevumiem un nedaudz elektroapgādes problēmām.

Tika atjaunoti pāris gaismekļi un izpētīta to elektroapgāde.  Priekšējie spārni no iekšpuses un rāmja priekšējais šķērsbalsts attīrīts no rūsas, apstrādāts un nokrāsots. Pabeigta kravas nodalījuma grīda, izskatās kā jauna. :) No apakšas grīda vēl ir ar oriģinālo “burbuli”. Ļoti patīkami. Tātad, rūsas nav. Darbi arī pie bamperu noņemšanas, attīrīšanas no rūsas, apstrādes un krāsošanas. Priekšējo bamperi ļoti grūti noņemt. Tīri piefiksēju faktu sev, lai atcerētos, kā čakarējos. :) Tiek pielikts arī jauniegādātais ūdenssūknis, viss passē kā uzliets. Izņemam arī plaisājušo stiklu, lai rīt varētu mēģināt ielikt jau jauno/donorēto stiklu. Vakars vispār tāds gurdens, tomēr piektdienas vakars. Salīdzinoši ātri dodamies mājās, lai rīt Remo ar Gintu varētu doties uz Ķesterciema pusi apskrūvēt donoru un pēcpusdienā visi ķertos ar jauniem spēkiem klāt pie mūsu UAZika.

Sestdienas diena.

No rīta Remo ar Gintu dodas pie donora. Pie manis mājās ciemos vecāki, kurus pēc ciemošanās aizvedu arī līdz UAZ bāzes vietai un izrādu avantūru. Tēvam smaids un nostaļģija, daudz komentāru un ieteikumu. :) Pēc laiciņa ierodas arī Remo, kurš pārvietojas ar auto, kurš pilns ar donorUAZa detaļām. Sanesam telpās un ķeramies uzreiz klāt pie donora radiatora skalošanas.  Kādas minūtes 10, kamēr cauri sāk tecēt tīrs ūdens. Kārtīgs kultūrslānis iznāca ārā! :) Remo turpina darbus pie bodyworks, es dodos uz DEPO pēc pāris  bundžām dažādu krāsu, pretrūsas materiāla u.c. stuff.

Kad ierodas arī Gints, tad ķeramies klāt pie radiatora uzstādīšanas. Čakarēšanās diezgan liela ar trubiņu un šlandziņu pievienošanu to paredzētajās vietās. Vēl vairāk laika pavadam pie akseleratora stieņa, kurš ļoti jocīgi tiek stiprināts pie karburatora. Tomēr, pēc attiecīgiem darbiem, sviedriem un asinīm, visa dzeses sistēma ir atjaunota un notiek šķidrumu uzpildīšana. Protams, neiztiekam arī bez motora piedarbināšanas. Tas pielec uz pirmo, par to neviltots prieks. Pētām, klausāmies, skatāmies. Secinājums – nestrādā dzeses šķidruma termometrs. Jānočeko. Ķeros tam klāt ar testeriem un ķermeņa siltumu. :) Pēc kādas pusstundas viss ir saprasts, pārbaudīts un termometra darbība atjaunota. Atkal darbinām motoru un ejam ārā no telpas, lai neostītu izplūdes gāzes un sagaidītu temp. pacelšanos, lai saprastu vai termometrs pilda savas funkcijas. Strādā – viss OK. Paralēli tam izkustinātas arī visas riteņu skrūves, diezgan pagrūti bija. :) Skat video ar rūcošu motoru: :)

Radiators ielikts, motors lec, viss forši. Domājam jau, ka nu, vajdzētu izmest pirmo likumu, bet ārā nenormāli sāk līt lietus. Ideju atmetam. Samēru attālumus, lai varētu sākt projektēt elektriskā ventilatora montāžu un nepieciešamās detaļas. Pēc attālumu izpētes un izmērīšanas pārņem paliels pesimisms, jo šajos 6cm ielikt vēl elektrisko ventu būs ļoti grūti.

Ķeramies klāt stikla ielikšanai. Labāk nebūtu sākuši. Nomocījāmies kārtīgi un papildus tam vēl saplēsām gumiju. Sapratām, ka šodien nebūs. Vai nu kaut ko darām nepareizi, vai arī tomēr vēlā nakts stunda, kura klauvē jau plkst 4:40, traucē mums izdarīt kaut ko normāli. :) Metam mieru un dodamies pa mājām.

Skat bildes, kuras sabildēju sestdien.

Leave a Reply