SĀC AR VIENU - VINČOJIES VISU DIENU!

Mūs atbalsta

Seko mums

Info


Road pasākumi - pasākumi kas domāti visiem auto tipiem. SUV pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto. Offroad pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto (ar pazemināto pārnesumu vai vinču).
Quad pasākumi
- pasākumi kas domāti kvadracikliem.

Iesakām

http://www.go4speed.lv/

geocaching

Geoveikals

Atbalsti Baikāla ekspedīciju!

4x4klubs.lv

Projekts Buhanka, УАЗ 37419 – Pirmie darbi (Nr.2)

Pa vienu vakaru un vienu dienu/nakti daudz kas padarīts. Jāmēģina aprakstīt.

Nākamajā dienā pēc UAZ iegādes, Remo nebija izturējis eksaitmentu un pieķēries viens pats buhankas apstrādei. Tika iztīrīts viss aizmugures salons no beņķiem/soliem un kārtīgi piestrādāts pie buktēm un špaktelēšanas darbiem. Kad sestdien ierados bāzes nometnē, bija patīkami skatīties uz jau cinkoti izraibināto virsbūvi. Visas buktes izbuktētas un no rūsas maz kas vairs palicis. Tā jau bija maz. :) Remo vēl bija pabijis HansaFlex’ā un “uztaisījis” jaunu degvielas padeves trubiņu ar visiem uzgaļiem, filtru un hamutiem. Gatavu montāžai. Papildus tam mums jau ir netiešais sponsors, HansaFlex, ar uzlīmi. :)

Sestdien sāku darbu viens. Ķēros klāt pie radiatora demontāžas. Kamēr izpēta, izzondē, kas kur pieslēgts. Skrūvējos tik. Vienu brīdi saprotu, ka caur visu to heveri, kas man ir jādabū nost, iet akseleratora “stienis”!! Nu, kāpēc tā ir jāuztaisa auto?! Pagāja pusotra stunda, ieradās Remo. Kopīgi izdabūjām beidzot ārā to radiatora/žalūzijas/eļļas radiatora konstrukciju. Aplūkojām to, radās pat cerība, ka varbūt varētu viņu pie kāda speciālista saremontēt, bet nu, to domāsim vēlāk. Remo sāka strādāt atkal pie aizmugures salona. Tika plēsta ārā koka/finiera/saplākšņa grīda, zem kuras atklājās nepatīkams mitrums. Secinājām, ka labi, ka izdomājām to visu izraut ārā.

Uzcepam gaļiņu un iemalkojam pa aliņam, kārtējam. ;)

Ilgi nebija jālemj par to, ka plēst vispār visu ārā līdz karkasam, lai saprastu kādā stāvoklī ir virsbūve. Tā arī tika darīts. Remo ņēma talkā fleksi ar dažādiem smilšpapīr/drāšbiršveidīgajiem papildinājumiem un uzbruka salona grīdai un rūsas pleķiem/punktiem, kuri tur bija iemitinājušies. Ķēros klāt sūkņa demontāžai. Šis darbiņš bija ātrs un bez lielas aizķeršanās. Nomontēts, izpētīts, mēģināts saprast kā saremontēt un saprasts, ka konkrēto modeli nesaremontēt. Ik pa brīdim salonā gaudojošo fleksi pārtrauc Remo trīsstāvīgā lamāšanās un UAZ ražošanas valsts valodas vārdu kombinācijas papildinājumā ar Naša Russia komentāriem. Pēc sūkņa demontāžas un vēl dažādiem sīkiem darbiņiem ieradās Zaļais ar siltām vakariņām! Paldies Mārai! Atkal alus un turpinājām ņemtni. Zaļais pieķērās atjaunot degvielas padevi. Pēc aptuveni stundas čakarēšanās UAZix pieleca! Beidzot patstāvīgi darbojas, loģiski, ka neļujam to darīt ilgi, jo nav ne ūdenssūkņa, ne radiatora. :) Prieki pamatoti! :D Pieķeros starpsienas demontāžai. Uazs tagad ir paplašinājis savu salonu, jeb kabīnes telpa un aizmugures salons ir apvienots. Remo vēl joprojām spļaudās, lamājās un velk no pakaļas ārā dzelzs skaidiņas :D Toties pēc 4 stundu intensīva darba grīda beidzot ir izpucēta gandrīz līdz glancei un nevienu rūsas punktiņu atrast uz tās vairs nav iespējams. Sienām darīt neko, praktiski, nevajadzēja tās bija ideālas, bez kādām Ferrumoksidēšanās pazīmēm. Remo ķērās pie Depo iepirktajiem zinc-zinc krāsas baloniņiem no noklāja grīdu patīkami sudrabainā gruntskrāsā. Ar diviem baloniem bija par mazu, nācās pēdējo puskvadrātmetru noklāt ar sarkano gruntskrāsas baloniņa saturu. Pa to laiku Zaļais ir sapratis, kur ir problēma, kamdēļ nedeg atpakaļgaitas gaisma. Saprasts, kur ir problēma ir, tikai vēl vajag to vietu atrast. :) Nekas, tas tajā dienā, kad ķersimies klāt elektro instalācijai.

Zaļais tikmēr ņēmās ar rezerves riteņa un tā stiprināšanas konstrukcijas demontāžu, nenormāls čakars. Iedomājāmies kā būtu, ja tas viss būtu jāveic kādā aukstā ziemā vai slapjā purva mežā. :) Principā kādu pusstundu jāpavada guļus zem auto :) Toties esam atvieglojuši auto atkal par pāris kilogramiem, jo rezerves ritenis atradīsies uz jumta bagāžnieka. Pēc stundas grīda jau bija gatava “grubuļa” uzklāšanai. Tā tas tika arī darīts. Depo iegādāti divi baloniņi ar pūšamu, melnu “grubuli”. Tika lemts, ka grīda tāda arī paliks, protams, ka tiks papildināta ar gumijas paklājiņiem, lai to pašu “grubuli” nenorīvētu nost. Cerams, ka šīs domas piepildīsies.

Es pa to laiku nodarbojos ar piekabes āķa konstrukcijas demontāžu, jāatrestaurē, jānodzen rūsa, jānogruntē un jānokrāso. Četras nopietnas skrūves un konstrukcija nogāžas ar troksni uz grīdas. Knaukts, piekabes apgaismojuma vadiem un varu stiept konstrukciju uz galda, lai to apstrādātu un attīrītu no rūsas. Pēc nepilnas stundas darba tas ir paveikts un ķeros pie konstrukcijas  gruntēšanas. Īsti neatminos, kādus darbus vēl veicām, jo pulkstens jau bija iebraucis  dziļi naktī un daudz alus jau izdzerts. Vēl pirms darbu beigšanas pieķēros arī āķa konstrukcijas nokrāsošanai, lai ir pabeigta darba sajūta. Āa.. pa starpai vēl sapratām, ka nokniebjot piekabes āķa apgaismes kontaktu, esam nokniebuši arī tieši vienu pusi no aizmugurējām gaismām. Stresa nav, jo zināms, kas jāsalodē. :) Pusčetros naktī esmu mājās. Duša no manis noskalo diktām melnu ūdeni. :)

Uz šodienu ir atrasta viena Buhanka, kuru par 30 Ls varēsim apskrūvēt ko vajag. :) Plus vēl iepirkts ūdenssūknis pa 25 Ls iekš Margriet’sielas un saprasts apmēram ko vajag, lai ieviestu elektrisko ventilatora risinājumu.

Projekts Buhanka, УАЗ 37419 – Sākums (Nr. 1)

Leave a Reply