SĀC AR VIENU - VINČOJIES VISU DIENU!

Mūs atbalsta

Seko mums

Info


Road pasākumi - pasākumi kas domāti visiem auto tipiem. SUV pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto. Offroad pasākumi - pasākumi kas domāti 4x4 piedziņas auto (ar pazemināto pārnesumu vai vinču).
Quad pasākumi
- pasākumi kas domāti kvadracikliem.

Iesakām

http://www.go4speed.lv/

geocaching

Geoveikals

Atbalsti Baikāla ekspedīciju!

4x4klubs.lv

Projekts Buhanka, УАЗ 37419 – 1. mērķis un mazais fināls (Nr.8)

2012.01.06

Dikti jāatvainojas par to, ka esmu daudzus apmeklētājus pievīlis, ka nav nekādas informācijas par projekta gaitu.

Īsā atvainošanās: “Viss ir tik dikti forši, ka nekas nav jādara un rakstīt nav īsti par ko”

Principā ir tā, ka pēc pēdējā raksta mēs, protams, esam izdarījuši diktām daudz un visu to aprakstīt, diemžēl, vairs nespēšu. Mēģināšu to visu sakārtot standarta bulletos secīgi laikā. :)

  • Vadi visi ir savilkti un no galvas jau iegaumēti (nekādu shēmu vairs nevajag :) ), ar 7 drošinātājiem ir par maz, izskatās, ka 10nieka bloks būs pilns. Nestāstīšu par to, cik daudz drošinātāju izsitām kamēr to visu “figņu” sadarījām. :) p.s. drošinātāju bloks, kuru sasūtījām jebajā dikti sen, ieradās īsi pirms Xmasiem, kad jau apskate bija izieta. :)
  • Salona apdare pabeigta pa 90%
  • Miglas lukturītis, custom, saveidots, derēja, bet —- Materiālie zaudējumi ir 100% nākamajā Statoil moikā. :(
  • Aizņemti oriģinālie sēdekļi, lai nebūtu problēmas apskatē.
  • Apskate izieta un uz pirmo (par šo sīkāka informācija zemāk)
  • Iepirkti Recaro sēdekļi no izbijušas OpeļAstras, kaut kādas sportiskas.
  • .. der kā uzlieti UAZikam, diktām ērti un attiecīgi jāmēģina legalizēt.
  • Ziemassvētku vecīša atnestie papildus lukturi uzstādīti
  • Ziemassvētku vecīša atnestā radio antena uzstādīta
  • Savilkti pilnīgi jauni audio vadi (20 metri)
  • Ieviesta “nopietna” audio sistēma – 4x30W Radiotehnika (ar svaigiem un oriģināiem skaļruņiem (slabo?:) )) +amerikāņu magnetola. :)
  • Pārlasīta, saprasta hidrauliskā sajūga sistēma (divi cilindri u.t.t.)
  • Saprasts, ka ar šīm riepām uz ielas, kad ir <-0 grādi, rādīties nevajag. :)
  • Pabūts mežā pēc eglītes – 40grādu smilšu kalnā uzbraukt nevar. :) … za to..
  • .. beidzot sapratām kā strādā razdatka, kloķi, rumba un visa pārējā figņa (lāpstas, uzmundrinājumi, prieks un adrenalīns), kas nepieciešama pilnpiedziņas situācijām :)
  • Saprasts, ka ar šo auto Statoil moikā braukt NEVAJAG!!!!
  • Saprasts, ka ar šo auto uz Vecrīgu braukt VAJAG – Feedbacks ir neaprakstāms! :)
  • Visas bildes, kuras līdz šodienai ir uzņemtas tiek pievienotas rakstam
  • Ir uzstādīta papildus pečka (Volgas) aizmugures salonam. ~3 minūtēs aizmugurē ir siltāk (pirts!!!) nekā jebkurā mūsdienu mašīnā (tāda paša tilpuma) tajā pašā laikā intervālā. :)
  • Patreiz plānojam iegādāt divus papildus sēdekļus aizmugurei
  • Protams, arī ziemas riepu iegāde ir plānā, jo kā jau minēju, ar esošajām nav aršana, :)
  • Šaize tāda, ka tomēr ir viena vieta, pa kuru vēl tek eļļa. Mums ir diktām liela aizdoma, ka tas ir starp “kurvi” un motoru. Papildus tam, kad tukšgaitā tas aparāts stāv, tad tur, tajā rajonā, grab/terkšķ/un visādi citādi izdala nepatīkamas skaņas. Kad izspiež sajūgu vai uzgāzē(tukšgaitā), tad nekas, bet kad šams ir freestailā tad grab, maita. :)
  • Kas vēl… ā.. koments par apskati.

Tātad. Apskates diena. Ap 9:00 tiekamies ar Renāru bāzes vietā. Saliekam visādus štrumentus, ugunsdzēšamos u.c. stuff iekš UAZika un startējam. Pēc ~2 km… tcccšsssss…. 120grādi un mierā esam. Labi, ka pie Renāra senču mājām. Papildinām ūdens krājumus, dikti sašokējāmies un turpinām ceļu. Domājams, ka beidzot kārtīgi sistēma izkustējās, kaut kur kaut kas pietrūka un tamdēļ šitāds gļuks. Pīiiii… pēc 2 km tas pats. Liekam mierā, pielejam atkal ūdeni, kurš sakolekcionēts, pirms tam, Renāra senču mājās. Turpinām. 2 km – Atkal! DAMN!!! Patreiz atliek grāvis, brūns, bet nu, ko darīt. 2.5 km… Nu, tagad galīgi liekam mierā, jo komōōōn.. WTF!!11??!?! Labi, ka esam pie upes un varam pasmelt vēsumiņu cik vajag. Patestējamies, parampjamies kalnā, padriftējam, nu… slikti.. Zvana Zaļais: “Ēe… Nu, kur tad Jūs i’, a’?” – Mēs: “tiripiri…” – šams saka: “Nu, izraujat ārā to sū*a termostatu”. Uzdevums tiek izpildīts. Šekureku, bet izskatās, ka viss ir OK!! :D Diktām neviltots prieks tiek realizēts vietējā kalnā un pirmo reizi tiek izbaudīts/pieveikts šitāds kāpums/slīpums ar auto. :) ))) Dažādu aplikāciju un nelielas izpētes rezultātā turpinām ceļu uz savu ieplānoto apskates staciju. Dažviet “bīstami”, bet rezultātā, “vācot” Buhanku pa sniegotu ceļu, nonākam apskates stacijā. Izstāvam pieklājīgu rindu, bet tomēr ( ;) ) tiekam iekšā tieši pirms finiša un “re!”:

  • Ideālas izplūdes gāzītes – neviltots prieks
  • Nevienmērīgs bremžu spēka?! vai kaut kas tmldz. pieaugums – mums jau liekas, ka normāli, dēļ tām oriģinālajām loku bremzēm, :) bet tā viss OK.
  • Tiltam neliela atsperu lāgu savstarpēja nobīde. – nu, tāds klibs mums viņš ir. :(
  • Neprecīzi noregulēts labais tuvās gaismas lukturis – nu.. kam negadās. :)
  • Nesošās konstrukcijas stiprību neietekmējoši korozijas bojājumi – Eu, nu, komooon :) )) kur ir, a’? :) Nu, labi, nevar jau šitādam nepiesieties. :)

Bet, nu, viss foršiņi un esam dikti apmierināti. Kā jau teicu, patreiz mērķi ir:

  1. Riepas
  2. Beņķi
  3. Kārbas tukšgaitas trobelis
  4. “11. FEB 2012    Rallijs Sarma – Gulbene” apmeklējums.

Un tagad, protams, bildes. :)

[ngg_images source=”galleries” container_ids=”65″ display_type=”photocrati-nextgen_basic_thumbnails” override_thumbnail_settings=”0″ thumbnail_width=”150″ thumbnail_height=”150″ thumbnail_crop=”1″ images_per_page=”30″ number_of_columns=”3″ ajax_pagination=”0″ show_all_in_lightbox=”0″ use_imagebrowser_effect=”0″ show_slideshow_link=”0″ slideshow_link_text=”[Parādīt slīdrādi]” order_by=”alttext” order_direction=”ASC” returns=”included” maximum_entity_count=”500″]

Leave a Reply