Neskatoties uz nozīmīgajiem svētkiem, dalībnieku skaits bija necerēti liels. Dalībnieki bāzes vietā sāka ierasties jau piektdienas vakarā, lai godam sagaidītu pasākuma startu. Sestdienas rītā nelielais izpļautais laukums bija kļuvis pārāk mazs – dalībnieku automašīnas un teltis aizņēma visu teritoriju. Šāds skats iepriecināja gan organizatorus, gan dalībniekus, jo diena solījās būt aizraujoša!
Pēc reģistrācijas notika improvizēta tehniskā komisija, kuras galvenais mērķis bija pārbaudīt vai dalībnieku tehnika ir aprīkota ar ugunsdzēšamajiem aparātiem un “koka draugiem” jeb vinčošanās štropēm. Tālāk sekoja dalībnieku sapulce un arī starts 12 stundu garajai pasākuma programmai. Organizatori bija sagatavojuši trīs dažādas disciplīnas – orientēšanās zonu, leģendas braucienu un apli ar triāla elementiem. Orīentēšanās zonā bija jāsavāc kā minimums 40 punkti, lai iegūtu ieskaiti visā pasākumā un varētu finišēt. Zona bija izvietota aptuveni 100 hektāru platībā, taču dalībnieku sūdzības par ūdens un dubļu trūkumu vasras vidū bija pamatotas tikai bāzei tuvējās teritorijās. Tālāk punkti bija izvietoti mitrās un bebru apdzīvotās vietās, kas dalībniekiem ļāva ne tikai samērcēt kājas, bet atsevišķos gadījumos arī plecus. Kopā tika izlikti aptuveni 180 kontrolpunkti, kurus dalībniekiem vajadzēja sameklēt un nofotografēt.
Leģendas brauciens bija sagatavots pa meža ceļiem un stigām aptuveni 40km garumā. Tā laikā bija jāmeklē slēptie punkti, no kuriem varēja nolasīt koordinātes. Pēc visu slēpto punktu atrašanas vajadzēja doties uz punktu un to nofotografēt, tādā veidā ieskaitot savā kontā salīdzinoši lielu punktu skaitu.
Dienas gaitā katram dalībniekam bija jāierodas karjerā, lai veiktu triāla apli. Šoreiz nebija ūdens un dubļi, bet grants un akmeņi. Kontrollaiks apļa veikšanai bija 13 minūtes, taču apļa veikšanas ātrums šoreiz bija sekundārs parametrs labākā rezultāta iegūšanai. Galvenais bija veikt apli, iegūstot pēc iespējas mazāk soda punktu. Jāpiebilst, ka apli paveikt bez soda punktiem nebija iespējams tā konfigurācijas dēļ. Pirms finiša dalībniekiem vajadzēja apturēt automašīnu slīpumā un uzsākt braukt no jauna. Pēc tam sekoja braukšana pa baļķi ar kreisās puses riteņiem, kā arī šūpoles, uz kurām bija jānostājas līdzsvarā. Finišēt varēja tikai tad, kad bija paveikts pēdējais uzdevums – automašīna uzbraukta uz četriem bluķiem, kas izrādījas visai grūts uzdevums. Arī moto tehnika veica šo pašu apli, taču ar dažām modifikācijām.
Pasākums ir noslēdzies. Labākie un veiksmīgākie dalībnieki noskaidroti, bet tas nenozīmē, ka viss ir beidzies. Organizatori analizē savu darbu, kļūdas un pieredzi un jau ķeras pie nākamā pasākuma organizēšanas, kas norisināsies atkal Kurzemes pusē, tikai šoreiz nedaudz tuvāk Rīgai.
Paldies visiem dalībniekiem, zemju īpašniekiem, Cīravas pagasta vadībai un Latvijas Valsts Mežu Infrastruktūras darbiniekiem par atsaucību un sapratni!
Tiekamies “Kurland 2010” 7. un 8. augustā!
Līgo 2010 rezultāti
Offroad mazie
Offroad lielie
Offroad moto
Offroad ATV
Road
Dalībnieki balvas var saņemt zvanot uz 25908835 Kaspars
Taa gaidaam veel 4.ATV ekipaazas bildes!
Varu tikai piebilst… pasākums bija OK 🙂
Tikai visiem, kuri uz kaut ko pretendē, iesaku sgaidīt rezultātu paziņošanu…
lai var uzzināt kas ir ierēķināts, kas nav…
a to sanāks kā mums…
pareizāk sakot…nesanāks..
Mazaas klases 2.vietas atskaite http://www.aw.lv/board/viewtopic.php?p=260796#p260796
Lielaas klases 3. vieta http://www.audi-club.lv/forum/viewtopic.php?t=13428
4taas ATV komandas bildes nesagaidiijaam un taapeec publiceejam rezultaatus kaa vini nu sanaak
Interesanti kas ar sarkano kvadriku notika, kuru nevereja iedarbināt pec peldešanas? Tas notika kur mes ar fronteru nosedejam ap 1,5 stundu netālu no 5-10 un 4-30 punktim.
Gribās vēl !!!
Buus veeeel 😉
Kvadra caur izpūtēju sarijās ūdeni, pēc eļļas nomaiņas esot jau ok. Mēs Pajeram naftas vadu kautkur esam pārsituši 🙁
Nu izskataas ka shis pasakums sanaacis ar maz skaadeem 😉